mitt gamla hår, i miss it!




kolla vilken gammal bild jag hittade? och kolla vilket fint hår... :(
endel tycker verkligen inte om sitt hår men det gäller faktiskt inte mig.
jag tycker riktigt mycket om mitt hår i endel lägen,
det kan va så himla fint och andra dagar så kan det bara dra åt helvete.
men nu när jag tonade håret så var jag verkligen sjukt ledsen!
men nu har jag vant mig och mitt gamla hår kan nog faktiskt komma tillbaka.
aja tillbaka till det jag skulle skriva, dagen har bestått av annie :)
va en sväng hos mormor och morfar oxå, riktigt myyyys!
sen hyrde vi en film oxå som annie och jag skulle kolla på '' taken ''
det dåligaste va att vi fick hem en fotbolls film? hahah
men annars va den sjukt bra! kanske inte den bästa filmen men iaf.
skriver nog mer imorgon! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback