hiss och diss

ebbbadavidsssson

hissar & dissar!



- HISS

* hiss på min underbara bästvän! hon finns verkligen hela tiden där. hon betyder så sjukt mycket så det inte är sant! jag går igenom eld och vatten med henne, och det är dig jag pratar om almida kallenberg. det finns ingen bättre än du Y



* ica reklamerna! hur bra är dom inte? :D han är så himla skön han jerry! alla måste verkligen va helt tyst när dom kommer, ett gott skratt är vad man får när man kollar på dom =D något vi hissar väldigt mycket!


* min mobil är något jag inte klarar mig utan, den är som min ena halva liksom (a) den är som en vän när man han tråkigt. alltid lika skoj är den, haha! dock skulle jag vilja ha en ny och det kommer jag kanske få runt nyår eller där :) toppen! 




- DISS

* när någon gör punktering på ens cykel, gud vad jag hatar sånt! det hände nämligen det mig idag, och nej jag va verkligen inte glad! jag hade bara lust att slå till den jävlen. och tror mig det kommer jag att göra! jag ska hitta den personen, och då blir det inte kul med dig ska du veta! och om du nu inte tror att jag kommer göra det så är du helt fel ute. jag har mina kontakter, jag svär dom vill du inte råka ut för. så passa dig!


* sprutor är något jag verkligen hatar, jag har bestämt mig för att gå igenom hela livet utan att ta en endaste jävla fucking spruta, och sticket gör ju verkligen inte saken bättre!? och jag ska verkigen inte ta någon svin sprut! det är inte änns testat redigt? hellre att jag håller mig ifrån svininfluensan än att ta någonting som jag inte vet vad det är i ;)



* läxor är det en stor diss på asså, hur tråkigt är det inte igentligen? kan ju lika väl göra dom på lektionen eller något annat, men inte hemma ;s tar upp för mycket tid! och SO läxan är den dummaste, så himla mycket vi ska kunna lära oss på en vecka? dåligt...


Kommentarer
Postat av: bullen

2009-11-23 @ 22:22:43
Postat av: Anonym

du har väl tagit sprutan?

2009-11-23 @ 22:24:02
Postat av: ebba

Nepp, och inte tänker jag ta den heller ;)

2009-11-23 @ 23:05:00
URL: http://ebbadavidsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

var e din bild på mej nu förhelvete ! :o <3 lägg bara uoo den om jag b´lev fin på den ? :)

2009-11-26 @ 19:56:23
Postat av: ebba

hahhaha, ja den kommer :D:D <3

2009-11-26 @ 21:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback