film!



nu vet jag hur det är att älska och säga adjö,
det känns som att födas samtidigt som man ska dö.

tror detta får blir det sista inlägget för kvällen! jag ha nämligen bestämt att jag ska kolla på film hela kvällen :D
först wallander '' läckan '' eller vad den hette, och sen någon annan bra film. har inte kommit på någon mer än (a)
jag har iaf varit väldigt duktig idag! inte gjort ett jävla skit ;) datorn, pluggat på spanska provet tills imorgon och nu film :D toppen dag säger jag bara, så skönt ibland när man inte ha någonting att göra :) vi hörs kanske imorgon på morgonen om jag hinner innan skolan får se.. men nu ska jag ta och krypa ner i soffan. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback