wiiiiiiee! header är fixad! :D

mööööööössa


tjännna , morgonen började segt. vaknade tidigt och min hals va helt cp, inte alls kul. men sen duschade jag och fixade mig och sen vid halv 1 så stack jag hem till annnnniebannie :D åt frukost hos henne oxå, hhah. men sen så har jag fixat med mitt rum lite och klätt granen här upp på övervåningen , :) mysigt blev det iaf. sen nu ikväll har jag varit hos almida gjorde ingenting bara det vanliga, hahah. skrattade åt hennes pappas dåliga skämt, satt vi datorn och kollade på tv (a) hihi. och nu sitter jag här, och funderar på om jag ska gå och kolla om det är någon bra film på tv:n och imorgon är det julafton :) men mest julklappar kommer jag att få på fredag, så jag längtar mest dit istället. men nu ska jag kila och btw, så slängde jag in en bild som jag tog innan jag stack till annie idag, puss knas bollar och ha en bra jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback