onsdag



'' dröm inte ditt liv, lev dina drömmar ist. ''


tjenare, skrev ju aldrig något inlägg igår när jag kom hem. men jag hann aldrig, sov inte hemma inatt heller :p men iallafall precis när jag kom hem stack jag hem till annie i en timma eller något och sen efter det så drog jag vidare till jossan som bor några hus bort :) lagade tacos, jätte gott va det iaf. sen kom simon och hans polare, vi kollade också på en film. den hade tydligen blivit utvald till sveriges bästa film 2009 tror jag det va, något sånt iaf ;) och den va verkligen en skräk film så himla äcklig! men den är värld att se för den va asbra :D hähä. aja sen runt halv 1 så orkade simon och jag inte gå hem, även om vi bara bor 5 hus bort (a) men vi sov där hos jossan. och sen på förmiddagen så stack annie och jag till sporthallen och kollade bigso box :) men nu är jag hemma och jag tror det va annie som plingade på dörren så ska ner och hämta upp henne ;d tsss. hhäh puss folket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback