måndag - öland.

tjennnnnare, förlåt för min dåliga uppdatering av bloggen men det har hänt så himla mycket. allt är kaos! just nu sitter jag på öland, har varit här sen i lördags och kommer hem på tisdag :) i både i lördags och i igår såg jag och min kusin och några andra 5 filmer på raken. men det va iaf mysigt :) bara massa roliga filmer :) men idag åkte min kusin då in till kalmar och skulle se bio med sin kompis, skulle också hängt med men blev inte så. inte min typ av film precis :p sitter iaf här med datorn i sängen och bloggar och kollar ngn film på tv ist :)
och ni kommer inte få någons bild eller så förrens imorgon , så det blev ett tråkigt inlägg... menmen allt kan man inte få här i världen tyvärr ;) och juste!! har fyndat här på öland också! :D ett gäng med armband och nagerlack, det satt fint! (ni får bild imorgon på de) men nu ska jag kila puss sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback