grattis bror!




- världensbästa och sämsta storebror, men jag älskar dig iallafall. 


jag är stolt över att jag kallar dig min storebror, min egna storebror. jag älskar dig så himla mycket..eller nä nu ljuger jag, du har också dina dagar som alla andra, och jag har mina. en del stunder går vi hur bra som helst tillsammans. skrattar åt varandra och har skoj, jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dig. om jag skulle förlora dig skulle jag aldrig kunna ta mig upp jag skulle aldrig klara det. mitt liv då skulle aldrig att bli som förr, inget i livet skulle bli kul helt enkelt! och jag vet att jag verkligen kan räkna med dig om det är något. det är så otroligt bra att ha, en storebror som beskyddar en. men du & jag har också våra bråk, vi bråkar ibland om ingenting, inget som är viktigt iallafall. men vad som än händer så är du och kommer alltid att vara älskad av mig.  /din lillasyster.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN OCH HA DET BÄST, FÖR DET ÄR DU VÄRD

- lillasyster & storebror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback