filmer hela dagen, myysss

sitter här i sängen ännu en gång och kollar film, precis som det förra inlägget jag laddade upp idag :) vi är iaf ett helt gäng som sitter och glor på filmer här nu iaf, jätte mysigt :) har inte gjort något speciellt idag iaf, käkat, kollat film, bloggat lite, ochsånt som behövs :) funderar också på att sticka in till kalmar på onsdag, men vettifan med vem..så om ni vill dra in till kalmar tidigt på morgonen med mig så hör av er bara. :) men nu ska jag kolla på filmen igen , och imorgon ska jag hem till nybro igen så finns på mobilen hela tiden om ni vill träffas. eller juste ska träffa min saknade baby så det går inte, hähä puss sötnosar har en bra kväll för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback