torsdag!

Somebody wants you, somebody needs you
Somebody dreams about you every single night
Somebody can't breathe, without you it's lonely
Somebody hopes that one day you will see
That somebody's me, that somebody's me, yeah

Enrique Iglesias – Somebody's Me
Måste nog seriöst vara en av dom finaste låtarna som finns
________________________________________________________________________________________________


sitter här och lyssnar på musik och har lagt mina plugg böcker åt sidan. nu orkar jag verkligen inte plugga mer! önskar jag kunde få ett G på provet imorgon iallafall, det vore snällt.. har även livräddning imorgon, lite ångest, jodå.. vad livet blev jobbigt nu. prov och livräddning på samma dag. jobbigt. hehe, nehe nu pratar jag bara för att jag har tråkigt. ska försöka skriva mer imorgon! godnatt & puss på er :*



även denna brud har varit på besök idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback