Home

hej! äntligen har jag tid för min blogg igen, fast egentligen har jag nog inte det.. är rätt trött och vill sova men skit samma! här kommer nu allt som hänt typ ;)

Onsdag:
Fick ju ett litet ''lov'' som varade torsdag och fredag, sjukt skönt! klara och jag tog bussen till alsterbro och på kvällen kollade vi fotboll & film. mysit :)

Torsdag:
onsdags kvällen bestämde klara och jag att vi skulle ta oss till fröseke som ligger sjuuuuukt bort om man går/cyklar. enligt jens skulle de ta en halvtimme, det tog 4 timmar för oss. fatta vad dålig vi är! haha. men det är inte slut här, vi kom dit.. törstiga, panka, trötta. hahah, så vi bestämde oss för direkt att vi skulle sticka hem igen! duktiga, ohja.. när vi kom hem kom stinis till oss, på kvällen stack vi ut till alsterbro. var lite varstans där. men det va mysigt iallafall! :) och på kvällen gjorde vi såklart våran speciallare, natt-pizza! mums :D

Fredag: 
denna fredag åkte stina och jag hem med min pappa. på dagen var jag i sporthallen och kollade på frida & vanessa när dom dansade, grymma! på kvällen stack mamma, jag, pappa, marlene & micke till öland, vi åt mat och kollade på let's dance :) jätte fin sol-nedgång också!

Lördag:
idag tog vi det bara lungt på öland, kollade runt lite och satt på altanen och lyssnade på musik & satt i solen. jätte skönt var det. kändes faktiskt nästan som sommar ;) nu ikväll kom vanessa och stephanie till mig, åt gott och garvade sönder. lyckat :D nu ska jag nog snart sova och imorgon tänker jag inte göra någonting, skööööönt! :)
bilder från dessa dagar kommer i ett annat inlägg. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback