Gästblogg!

Yoyoyoooo wazzup! Samuel här från http://duharsekertskrivitfel.blogspot.com/ ! Tänkte gästblogga lite här åt Ebbelito medans hon gör det på min blogg. ;) Tänkte bara säga fy f-a-n va det är gott med tacopaj!

Idag har varit en chill dag, har på SO;n den här veckan bara sett på filmen Maria Antoinette, lite lame men helt okej rulle faktiskt! Har också haft utvecklingssamtal som gick oerhört fort (12 minuter, fick gå in precis vid halv fem och kom ut ca. 20 i fem, sükt fett). Fick en massa beröm för att jag är en så otroligt härlig människa, lite slarvig är jag med det mesta tydligen (vem kunde ana det liksom), men är alltid glad och har alltid ett leende på läpparna, alltid positivt inställd och den drivande kraften i grupparbeten, SLÅ DEN NI! Och ni som inte tror mig kan ju fråga min lärare då ;). Imorgon är det freeedag, vikarie på spanskan tydligen (det är ju såååå ovanligt, hoppas vi inte får makaroniska Katja, usch psyko!), så får man ju träffa älskling med, det gör ärligt talat hela dagen, jag älskar min Nicccciissss :D<3 MEEEEN nu ska jag ta och spela in mig på min gitarr jag fått låna av "fladdermusen", ska ju spela och sjunga lite på någon lunchspelning någon gång i framtiden ;) Jag bara rabblar på och babblar på, nu måste jag sluta hahaha! HEJDÅ OCH HA DET GÖTT ALLT FOLK SOM LÄSER DETTA! :D

/Samuel Novek, positiv, ledande kraft och fotograf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback