en söndag förmiddag

Igår var jag i kalmar och shoppade med lite med retards. :) hittade en mjukis tröja & en shorta, finfint! har nu bestämt med mig själv att jag inte ska shoppa något tills jag fyller år. (y) men visar det jag köpte igår i ett annat inlägg senare idag :) kom hem runt halv 8 och sen stack jag och mötte jag annie, linda & amanda. åkte senare hem till amanda för lite tv-tittande. stack därifrån runt kvart över 10 hem till jossssssan där min kära bror var och så spelade vi spel med anton som kom på besök också. gick sen hem vid 2 inatt så jag var rätt trött då om man säger så! idag ska jag nog va med en liten brud vid namn annie, vet dock inte vad vi ska hitta på men de får väl bli en liten överraskning ;) haha, skriver senare! PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback